Veel gestelde vragen

Hoe meld ik mij aan?

Wanneer u klikt op de button Aanmelden krijgt u een scherm waarin u uw e-mailadres, gebruikersnaam en wachtwoord moet opgeven. Tevens vragen wij uw adresgegevens en enkele andere gegevens. Vervolgens ontvangt u van ons een e-mail met een link waarmee u uw aanmelding bevestigt en tevens een korte vragenlijst. Nadat u deze vragenlijst heeft ingevuld, bent u lid van Zeyio en kunt u uitgenodigd worden voor onderzoeken. Uw inschrijving is echter compleet wanneer u ook de Mentality vragenlijst heeft ingevuld.

Wanneer mag ik meedoen aan dit panel?

Dat mag als u 18 jaar of ouder bent.

Mogen ook andere leden uit ons gezin meedoen?

Ja, dat mag. Het makkelijkst is wanneer elk lid van het gezin met een eigen e-mailadres zich inschrijft. Het is echter ook mogelijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken. Er moet dan natuurlijk wel een andere gebruikersnaam en wachtwoord gekozen worden.

Waarom zou ik meedoen?

Het geeft u een mogelijkheid om "uw stem te laten horen". Het is natuurlijk ook gewoon leuk om mee te doen.

Ben ik verplicht om altijd mee te doen?

Nee, u kunt zelf beslissen of u wilt reageren op een uitnodigingsemail. Bij een volgend onderzoek wordt u opnieuw benaderd. Er is geen enkele verplichting om mee te doen.

Hoe vaak word ik door jullie benaderd?

Dit kan deels door u zelf bepaald worden. Als u bijvoorbeeld aangeeft dat u 1x per maand benaderd wil worden, dan wordt daar gehoor aangegeven. Daarnaast hangt dit natuurlijk ook af van onze opdrachtgevers.

Met wat voor onderzoeken kan ik meedoen?

Dit is verschillend. U kunt meedoen met digitale vragenlijsten over uiteenlopende onderwerpen. U kunt ook uitnodigingen ontvangen om producten thuis te testen. Mocht u in Almere, Utrecht of Eindhoven (of in de buurt ervan) wonen dan kunt u uitnodigingen ontvangen voor ons Smaakpanel (testen op onze testlocatie, vaak in de avond uren).

Waarom vraagt u mij een Mentality vragenlijst over waarden en normen in te vullen?

Op basis van uw antwoorden op deze vragen krijgt u een profiel toegewezen. Alleen dit profiel wordt bewaard, de antwoorden op de vragen worden niet opgeslagen. Met behulp van het profiel kunnen wij een betere selectie maken waardoor ons panel (nog) interessanter wordt voor opdrachtgevers. De manier waarop de toewijzing van een profiel plaatsvindt, is ontwikkeld door marktonderzoekbureau Motivaction. Voor meer informatie over deze profielen, verwijzen wij u graag naar de website van Motivaction.

Wat doet u met mijn persoonlijke gegevens?

Deze worden door ons vertrouwelijk behandeld. Dit houdt in dat, buiten dat u voor onze opdrachtgevers anoniem  blijft, wij uw gegevens nooit aan derden zullen doorgeven, tenzij u daar zelf toestemming voor heeft gegeven. Dit alles volgens de ESOMAR-code die wij, als lid van de brancheorganisatie MOA, hebben onderschreven. Voor meer informatie over deze ESOMAR code bezoek www.esomar.com. Wij hebben uw persoonlijke gegevens wel nodig als achtergrond voor onze onderzoeken. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat we alleen personen uit de Randstad nodig hebben of alleen mensen van 50 jaar en ouder. Zo kunnen wij gericht mensen uitnodigen en krijgt u geen e-mail die niet op u van toepassing is.

Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?

In het beginscherm staat de button Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten. Wanneer u daar op klikt en uw e-mailadres invoert dan krijgt u binnen enkele ogenblikken uw gebruikersnaam en wachtwoord toegestuurd. Maken er echter meerdere panelleden gebruik van hetzelfde e-mailadres dan kunt u het beste een e-mail sturen naar zeyio@mobielcentre.nl waarin u aangeeft dat u uw wachtwoord of gebruikersnaam vergeten bent met vermelding van naam en geboortedatum. Er wordt binnen 2 werkdagen gereageerd.

Ik heb of krijg een nieuw e-mail adres of wil mijn adresgegevens wijzigen?

U logt eerst in op de site en vervolgens klikt u op mijn gegevens en vervolgens op bewerk gegevens. U ziet dan een keuze menu. Voor het wijzigen van een e-mailadres of adresgegevens klikt u op persoonlijke en contactgegevens.

Kan ik mij ook weer uitschrijven?

Uiteraard kunt u zich uitschrijven. U krijgt dan geen uitnodigingen meer van ons en uw gegevens worden dan volledig uit onze database verwijderd. Wanneer u inlogt met uw gebruikersnaam en wachtwoord, klikt u op de button "Account opheffen". U dient vervolgens uw keuze te bevestigen en uw account zal worden opgeheven.

 

Poll: Keurmerken.

Stem

Een keurmerk is een logo dat op een product staat en waaraan men kan zien dat het aan bepaalde eisen voldoet. Als ik de keuze heb tussen een product in de supermarkt MET en een product ZONDER keurmerk, dan:

Update mei 2019

In de afgelopen maanden hebben we op onze testcentres voor verschillende opdrachtgevers smaaktesten uitgevoerd. Ben je ingeschreven bij Zeyio, dan ontvang je regelmatig een uitnodiging voor een selectievragenlijst. We zijn altijd op zoek naar nieuwe panelleden zowel voor de smaaktesten in Almere als voor smaaktesten in Utrecht en Eindhoven.

Ben je nog geen Zeyio-lid, schrijf je dan snel in en klik op aanmelden.

gebruikersnaam: wachtwoord:

Prijswinnaars april

De prijswinnaars van de verlotingen voor deze maand zijn bekend. De winnaar van de waardebon van € 20,- voor het nieuwe lid is mevrouw Lemmertse uit Almere. De winnaar voor het meedoen aan een onderzoek is de heer Muijt uit Tholen. De winnaars krijgen hun waardebonnen automatisch thuisgestuurd.

Namens Zeyio® van harte gefeliciteerd en bedankt voor uw deelname.

veel gestelde vragen veel gestelde vragen
Nodig een bekende uit voor Zeyio®
emailadres: